Orientacyjny program
spotkania „35 lat po...”[1]
0.0do godziny 11.45
zwiedzanie miasta, niestety każdy zainteresowany robi to na własna rękę.
1.0 godzina 12.00, miejsce spotkania XIII
LO w Morągu „gołębnik” tj. nasza była sala klasowa. Otwarcie spotkania przez
Bożenkę Mikucką- gospodarza naszej klasy (lub p.o.); sprawdzenie listy
obecności; bardzo uroczysta mowa powitalna obecnego Dyrektora LO, oraz naszej
wychowawczyni Pani profesor Ireny Glabas.
2.0 Wręczenie uczestniczącym w konwentyklu
„ptoszków”-upamiętniających spotkanie. „Ptoszki” wykonane zostały przez
autentycznego twórcę ludowego, który wyrósł z naszej klasy.
3.0 Zwiedzanie naszej szkoły: od piwnic,
aż do byłej harcówki.
4.0 Fotografia grupowa w takiej
„konstelacji osobowej” w jakiej robiono zdjęcie naszej klasie w dniu
22.10.1966. Rysiek Koniar, tym razem będzie p.o. profesora Pukijańca, i ustawi
nas we właściwej kolejności, oraz poda komendę baczność przed pstryknięciem
aparatu.
5.0 Godzina 15.00-16.00: przejazd/
przejście (jak kto woli) do ośrodka ELZAM w Bogaczewie.
6.0 Zakwaterowanie się w poszczególnych
domkach (są 4 lub 6 osobowe, koedukacja nie konieczna. W domku: WC, łazienka
inne osiągnięcia cywilizacji Zachodu.) W ośrodku: las, korty, kryty basen,
niekryte jezioro, etc. Przy meldowaniu się opłacamy druga cześć kosztów pobytu.
7.0 Godzina do ustalenia: uroczysta
kolacja (rosół z pierożkami+ roladki z indyka i frytki+ surówka+ beuf
Stroganoff albo Borgacz+ półmisek pieczonych+ wiele sałatek+ tymbalik
(cokolwiek to znaczy!)+ pstrąg w sezamie+ barszcz z pasztecikami+ dania
jarskie+ ciastka+.....+grog z miodem (nie tylko dla Marka Sz. I Piotrusia G.!).
Pełne menu jest za obszerne, wiec tylko przypadkowe jego elementy podaliśmy.
8.0 Godzina do ustalenia: cisza nocna, aż
do rana. Odpowiedzialni za kontrolę przestrzegania ciszy są R.Koniar i
M.Jarmołkiewicz J
9.0 Godziny umowne: śniadanie + obiad
(menu znane dla Sanepidu iRPO).
10.0 Godzina umowna: ognisko (prosiak
pieczony+ szaszłyk drobiowy + pierś, niestety, z indyka+ surówki+ pstrąg w
folii+ piwo, skolko ugodno+ inne). Atmosferę ogniska rozgrzewać będzie
miejscowy artysta, grający muzykę w stylu zespołu „Ketony”
11.0 Godzina umowna: część popularnonaukowa-
przewodniczy jej W.Szajkowski, a w niej przewidywana jest możliwość n/w
wykładów:
-M.Szabliński- „Wyspa Bankowa na jez.
Narie miejscem kultu sylwanicznego średniowiecznych Wikingów”;
-W.Szafran Romaniak- „Głupota
polityków Krakowa powodem transmigracji czakramu wawelskiego, z Wawelu na zamek
Dohnów w Morągu”;
-B.Kierys & A.Sobolewska Welc-
„Instrumentalne metody lokalizacji punktów H w zębach mądrości,
odpowiedzialnych za poczucie humoru gatunku Homo sapiens”;
-R.Koniar & M.Jarmołkiewicz- „
Przewaga poświęconej pałki policyjnej z wkładką humanitarną nad ateistyczną
pała milicyjną z wkładką ideolo”
-A.Żochowski- „Kangur australijski
zamiast myszki komputerowej, czyli nowa rewolucja w informatyce”
-ew. inne (czekamy na propozycje).
12.0 Jak w punkcie 7.0.
Niedziela
2.02.2002
13.0 Godzina umowna: śniadanie
14.0 Ok. godziny
11.00-12.00 koncert na pamiątkowych „ptoszkach”, kończący spotkanie.
Koszt imprezy
-uczestnik płaci 100 zł/osobę w formie
zaliczki do ok. 30 kwietnia 2002 r. naniżej podanekonto, reszta tj. ok. 100 zł
w momencie zakwaterowania.
-numer konta:
Bogaczewo
BIG BG II O/Morąg
11601540-403133-136-3
z dopiskiem ”Impreza 31.05-2.06.2002”
-info o tym, że będziesz i że zaliczkę
wpłaciłeś prześlij na adres Basi lub J.T.(można pocztą elektroniczną na n/p
adres J.T.)
e-mail: jan.turulski@onet.pl
2.Dlatego
prześlij, proszę, 2 swoje zdjęcia formatu legitymacyjnego. Jedno z czasów LO
(masz, masz takie na pewno, może być odklejone od świadectwa maturalnego,
zwrócimy to wkleisz se ja tam ponownie), drugie zdjęcie- aktualne. Dołącz do
zdjęć: circa dwa- trzy zdania o tym co przez te 35 lat robiłeś, możesz dolepić
też do tych zdań, jakąś „przyświecającą” Ci w życiu maksymę, aforyzm, etc.
3.Poszperaj
u siebie w starych materiałach. Jeśli znajdzieszzdjęcia z okresu licealnego
(szeroko pojęte życie szkolne lub paraszkolne) to wybierz najwyżej 5 i podeślij
na adres J.T..
4.Wysyłając
zdjęcia, zapakuj ją do koperty z Twoim adresem. Po wykorzystaniu foto zwracamy
Ci je.
5.Zamiast
fotografii możesz przesłać (nawet e-mailem) skan tych fotografii.